Tel. 8 37 79 29 85, tel./faks.: 8 37 33 15 90, 79 69 01, el. paštas: kaunas@expo.lt
Artimiausios parodos:
2017.02.24-02.26
2017.02.24-02.26
2017.03.16-03.19
Kviečiame apsilankyti sveikatingumo, sveikos gyvensenos ir medicinos parodoje „SVEIKATOS DIENOS 2017“, vasario 24–26 d. Kauno futbolo manieže

Kodėl verta dalyvauti parodose?

Kaip rodo atlikta analizė, dalyvauti parodose sudaro santykinai nedidelę reklamos išlaidų dalį. Dalyvavimas parodoje užtikrina 3 - 4 dienų nenutrūkstamą suinteresuotų klientų srautą. Kadangi kviečiant lankytojus į parodas vykdomas parodos marketingas, parodoje apsilanko daugiausiai tiksliniai lankytojai – potencialūs klientai. Todėl galima teigti, kad šiai reklamos priemonei išleistos lėšos yra panaudojamos ypač efektyviai. Mažiau nei už vieno skelbimo laikraštyje kainą, dalyvaudami parodoje gaunate nuo 10 000 iki 60 000 ne atsitiktinių, o besidominčių lankytojų! Nepraleiskite savo šanso, nes konkurentai nesnaudžia!

Toks didelis potencialių klientų skaičius, koncentruotai nukreiptas į vieną vietą – parodą, sudaro puikias galimybes Jūsų vadybininkams tiesioginio kontakto metu „apdoroti“ parodos lankytoją, pateikti jam savo prekės privalumus, motyvuoti įsigyti prekę būtent Jūsų, o ne konkurentų įmonėje. Gaudamas informaciją kitose reklamos priemonėse, klientas ne visada gali įžvelgti įvairius niuansus, todėl parodoje turite puikų šansą suformuoti kliento nuomonę, arba pakeisti susidariusį stereotipą rinkoje. Juk klientas pats ateina pas Jus, todėl tik spėkite išnaudoti puikias galimybes jį prisivilioti. O toliau - jau Jūsų vadybininkų darbo su klientais menas.

Specializuotos parodos labai patogios ne tik dalyviams, bet ir parodų lankytojams. Vienoje vietoje ir vienu laiku klientai gali susipažinti su daugelio rinkoje veikiančių įmonių pasiūlymais, palyginti siūlomas prekes ar paslaugas, gauti išsamią informaciją. Jei Jūsų įmonės nėra parodos dalyvių tarpe, galimas daiktas, kad klientas pasirinks kitą įmonę, nes paprasčiausiai negaus išsamios informacijos apie Jūsų veiklą.

Dar vienas teigiamas parodų aspektas – parodų dalyviai vienu metu gali susitikti su daugeliu savo konkurentų, įvertinti savo padėtį rinkoje, susipažinti su konkurentų pažanga, tirti ir analizuoti rinką.

Dalyvavimas parodoje sukuria, sustiprina įvaizdį kokybės, patikimumo, aptarnavimo, konkurencijos, naujovių atžvilgiu. Tokiu būdu formuojama teigiama nuomonė apie įmonę ir jos veiklą.

Parodoje vykstančios konferencijos bei seminarai pritraukia didelę dalį profesionalų ir specialistų. Bendravimas akademinėje aplinkoje – labai aiškus paslaugų ir privalumų išdėstymas bei klientų poreikių išsiaiškinimas.

Parodos - efektyviausias būdas pristatyti naują produktą rinkoje. Niekur kitur klientas negalės savo akimis pamatyti naujo produkto ir tuo pačiu išsiaiškinti net menkiausias smulkmenas apie naujovę. Tai itin aktualu mūsų šalyje, žinant kaip atsargiai lietuviai pripažįsta naujoves.

Partnerių, atstovų, bendradarbiavimo paieška. Kadangi parodoje dalyvauja didelė dalis vienos rinkos šakos dalyvių, tai sudaro puikias galimybes partnerių, atstovų paieškai. Parodoje Jūs galite susipažinti ir susidaryti nuomonę apie Jūsų būsimą partnerį, pamatyti kaip jis bendrauja su klientais. O Jūsų partneris taip pat gali susipažinti su Jūsų įmone.

Įvaizdžio formavimas – parodoje pristatomas ir populiarinamas tiek prekės, tiek įmonės ženklas. Aktyvus įmonės dalyvavimas parodose rodo jos norą bendradarbiauti tiek su naujais, tiek su esamais klientais, stiprina pasitikėjimą įmone.

Sėkmingai veiklai ne mažiau svarbu ne tik rasti naujų klientų, bet ir išlaikyti jau esamus. Dalyvaudami parodoje Jūs primenate jau esamiems klientams apie save, parodote, kad esate įvykių sūkuryje. Nuolatinis pardavimų palaikymas demonstruojant prekės ar paslaugos pavyzdžius parodose sukelia pirkėjų pasitikėjimą ir jau esamų klientų pasitenkinimą.

Įvairūs neformalūs susitikimai parodos papildomuose renginiuose (seminaruose, vakarėliuose, pristatymuose) – skatina kooperaciją ir bendradarbiavimą.

Paroda – puiki proga susitikti su visuomenės informavimo priemonių atstovais, pateikti informaciją, supažindinti su įmonės veikla, produktais ar aktualiomis naujienomis.

Rinkos suaktyvinimas – vykstant parodai įvairių akcijų, pasiūlymų pagalba išjudinama visa rinka.

Tiesioginis ryšys su klientu. Klientų atsiliepimai – skatina naujovių diegimą, pageidaujamų produktų atsiradimą, aptarnavimo kokybės gerinimą.

Parodos yra skirstomos į tarptautines ir nacionalines. Tarptautinėse parodose pristatomos rinkos naujovės, formuojamas prekės ženklo įvaizdis, o nacionalinėse parodose be šių tikslų dar ir tiesiogiai bendraujama su galutiniais vartotojais. Tai leidžia tiek skatinti pardavimus, tiek pateikti naujoves, tiek analizuoti esamą situaciją bei išgirsti kliento nuomonę. Nacionalinės parodos leidžia pasiekti vartotoją ne tik iš didžiųjų miestų, bet ir iš aplinkinių rajonų.

Investicijos į ateitį – parodoje gauta informacija turi išliekamąją vertę. Parodos katalogai, įspūdžiai gauti tiesioginio kontakto metu – ilgiau išlieka atmintyje, nei iš reklamos spaudoje ar kitose informacijos priemonėse.
 













Apie Ekspozicijų centrąexpo.ltparodos.ltstendai.lt © Visos teisės saugomos. UAB „Ekspozicijų centras“, 2013-2016. Sprendimas V studija