Tel. 8 37 79 29 85, tel./faks.: 8 37 33 15 90, 79 69 01, el. paštas: kaunas@expo.lt
Artimiausios parodos:
2018.11.29-12.01
2018.12.07-12.09
2019.01.17-01.17
Kviečiame apsilankyti mados, stiliaus bei grožio parodoje „Moters pasaulis 2018“ lapkričio 8–11 d. Žalgirio arenoje

Artimiausios parodos

RINKIS PREKĘ LIETUVIŠKĄ 2013
2013-10-04 - 2013-10-06
Žalgirio arena, Kaunas
Lietuvoje gaminamų prekių paroda

PARODOS APDOVANOJIMAI

Maisto pramonės produktai įvertinti medaliais:

  • Ekologiškas jogurtas "Dobilas" su vanile - AB "Žemaitijos pienas"
  • DIONE vanilinis plombyras - AB "Klaipėdos pienas"
  • Natūralus Česlovo aviečių vynas - UAB "Česlovo vynas"
  • Natūralios varškės užtepėlė "Petite Tartine" su krapais - UAB "Bagaslaviškio pieninė"
  • Šokolodinių saldainių rinkinys "Didžiųjų kunigaikščių pagundos" - UAB "Rūta"

Maisto pramonės produktai įvertinti parodos "Rinkis prekę lietuvišką 2013" diplomais:

  • Medaus arbata vaikams su avietėmis, kinrožėmis ir islandinėmis kerpenomis - UAB "Apiterapijos centras"
  • Gardžioji sumuštinių duona - UAB "Mentora"
  • Miltinys mišinys Spelta miltų blynams su gemalais - UAB "Malsena plius"
  • Liofilizuoti moliūgų kubeliai su svarainių sultimis - UAB "Paslaugos žemdirbiams"

Lengvosios pramonės produktai įvertinti parodos medaliais:

  • Ilgaauliai veltiniai batai moterims "My feltboots" - UAB "Diversus"
  • Natūralios odos moteriška rankinė "Havana" - VšĮ Amatų ir menų centras "Nauja Sirena"
  • TERMO frotinės pėdkelnės ir kojinės - UAB "Vegateksa"
  • Ilga lininė suknelė - Rasa Zubrutė "Geltonas kaspinėlis"
  • Vyriškas laisvalaikio megztinis - UAB "Vilkijos gija"
  • Suknelė moterims "Ida" - AB "Pakaita"

Kosmetikos bei buitinės chemijos pramonės produktai įvertinti parodos medaliais:

  • Natūralus lūpų blizgesys su juodųjų serbentų ekstraktu "Plunksna" - UAB "Uoga uoga"
  • Indų ploviklis su probiotikais - UAB "Probiosanus"

Statybos pramonės produktai įvertinti parodos medaliais:

  • GLAISTAS - KLIJAI PRO.TAK - G. Plečkaičio individuali įmonė "Elektra"
  • Šiltnamis "Gampre" - UAB "Gampre"

Vartotojų gerai įvertintą lietuviškų gaminių kokybę tiesiogiai atspindi kasmet auganti šių gaminių apimtis. Nenorėdami nuvilti vietinės rinkos pirkėjų gamintojai kuria naujus produktus, o viena iš jų pristatymo rinkai vietų tampa tradicinė paroda „Rinkis prekę lietuvišką“.

Spalio 4-6 dienomis Kauno „Žalgirio“ arenoje jau penktą kartą šurmuliavo paroda „Rinkis prekę lietuvišką“. Šiais metais joje savo produkciją Lietuvos ir užsienio lankytojams pristatė rekordinis dalyvių skaičius – 120 gamintojų, kurių šiemet net 38 proc. daugiau nei pernai. Išaugus dalyvių skaičiui, išsiplėtė ne tik vidaus, bet ir lauko ekspozicija. Parodoje apsilankė 30 450 tūkst. lankytojų.
Šiemet pirmą kartą geriausiems parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ pristatomiems produktams buvo skirti parodos medaliai. Vyko parodos „Rinkis prekę lietuvišką“ dalyvių konkursas, kurio metu buvo išrinkti geriausi parodoje pristatomi maisto, lengvosios pramonės, kosmetikos, buitinės chemijos ir statybos produktai. Kompetetinga komisija vertino kiekvienai konkurso kategorijai pateiktus produktus, o laimėtojai buvo paskelbti ir parodos medaliai įteikti per oficialų parodos atidarymą spalio 4 d. 10 val.

Paroda auga kartu su gamyba
 „Paroda buvo pradėta organizuoti ekonominiu sunkmečiu siekiant populiarinti lietuviškos produkcijos vartojimą ir padėti gamintojams išlikti rinkoje. Todėl tai, kad prabėgus penkeriems metams, parodoje dalyvavo nemaža dalis rinkos dalyvių, yra labai geras rezultatas. Pamečiui stebint parodos augimo tendenciją, galima teigti, kad joje savo produkciją pristatė vis daugiau Lietuvos įmonių“, - sako Erikas Piskunovas, Ekspozicijų centro vadovas.
Statistikos departamento duomenimis, pernai, palyginti su 2011 m., gamintojų parduotų gaminių apimtis padidėjo visose pagrindinėse gaminių grupėse. Labiausiai padidėjo ilgalaikio vartojimo prekių grupės pardavimas (to meto kainomis)  - 15,1 proc., tuo tarpu trumpalaikio vartojimo prekių grupėje pardavimas padidėjo 8,3 proc., o tarpinio vartojimo prekių parduota 7 proc.  daugiau.
Parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ dalyvavo įmonės, kurios atstovavo vieną iš keturių parodos tematikų: maisto pramonė, lengvoji pramonė, kosmetikos ir buitinės chemijos pramonė, statybų pramonė.

Daugiau investuoja į rinkodarą
Nors lietuviškų gaminių gamyba ir pardavimas auga, rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, Lietuvos vartotojai perka vos apie 22 proc. lietuviškos kilmės prekių. „Vertinant šiuos skaičius, kad lietuvio pirkinių krepšelyje lietuviška produkcija sudaro kiek daugiau nei penktadalį, galima sakyti, kad tai nėra daug ir galbūt Lietuvos gamintojai per mažai investuoja į savo produkcijos rinkodarą. Tačiau stebint tai, kad pastaruoju metu sparčiai auga parodos „Rinkos prekę lietuvišką“ dalyvių skaičius, įmonės parodai specialiai ruošiasi, situacija turėtų gerėti. Parodoje kelis metus iš eilės dalyvaujančių gamintojų patirtis rodo, kad dalyvavimas vietinės rinkos parodose pasiteisina, su nauju gaminiu ar prekės ženklu parodoje susipažinę vartotojai kur kas greičiau jį įsimeta ir į savo pirkinių krepšelį parduotuvėje“, - teigia Jonas Guzavičius, Kauno krašto pramoninkų ir darbdavių asociacijos prezidentas. Anot jo, didelis susidomėjimas paroda rodo, kad lietuvis yra lojalus vietiniams prekių ženklams.

Labiau žingeidiems – seminarai
Dvi pirmąsias parodos dienas vyko seminarai, kur lankytojai galėjo ne tik sužinoti daugiau apie savo vartojamus produktus, bet buvo aktualūs ir tiems, kurie suinteresuoti patys pradėti kurti ir vystyti verslą. 
Seminarų ciklas prasidėjo dviejų valandų trukmės seminaru „Franšizė – plačios galimybės šiuolaikiniam verslui“, kurio metu Lietuvos franšizės centro įkūrėjas Ilja Malkin seminaro dalyvius supažindino su temomis „Franšizavimas – įvadas į verslo modelio ypatumus“, „Franšizės pirkimas – greitas ir patikimas verslo startas“, „Franšizės kūrimas ir pardavimas – strateginis verslo vystymas sėkmingam verslui“.
Norintys daugiau sužinoti apie farmacijos rinkos ypatumus Lietuvoje buvo kviečiami į seminarą, kurį vedė bendrovės „Aconitum“ vaistų produktų vadovas. Lietuvišką kosmetiką „Vivi“ gaminančios įmonės „Gangas“ technologė seminaro dalyvius supažindino su atrastu produkcijos išskirtinumu rinkoje. Apie tai, kad saldainių gamyboje taip pat vyksta inovacijos seminare „Saldainių fabrikas „Rūta“ laužo stereotipus: saldainiai – ne vien tik malonumas“ kalbėjo šios įmonės kokybės vadovė. Dar vieną diskusiją seminare „Tvenkiniuose auginamos žuvys ir sveika mityba – ar tai dera?“ bandė užvesti  bendrovės „Išlaužo žuvys“ projektų vadovė. O Lietuvoje gaminamų dažus „Pro“ pristatė G. Plečkaičio individualios įmonės „Elektra“ atstovas.

PARODOS TEMATIKOS:

• Maisto pramonė;
• Lengvoji pramonė;
• Trikotažo gaminiai;
• Sveikatingumas, maisto papildai;
• Galanterija, bižuterija;
• Juvelyrika;
• Vilnos, kailio ir odos gaminiai;
• Namų apyvokos reikmenys;
• Kosmetika ir parfumerija;
• Laisvalaikio prekės;
• Baldai;
• Statybinės medžiagos ir įrengimai;
• Paslaugos ir kt.
 
Daugiau informacijos:

UAB „Ekspozicijų centras"
Tel.: +370 (37) 33 15 90, 79 69 01
El. p. rpl@expo.lt

Dėmesio! Norime jus įspėti, kad firma EXPO GUIDE mūsų parodos dalyviams siunčia anketas, siūlydama susimokėti už papildomas paslaugas. Atkreipiame dėmesį, kad ši firma neturi nieko bendro su UAB "Ekspozicijų centras" ir mūsų organizuojama paroda. Prašome jūsų į gautą informaciją nekreipti dėmesio!

 

 

 

 

 

Partneriai
Informaciniai rėmėjai