Konferencija „Eksporto kodas: kai taisyklės keičiasi“ - Parodos

Renginiai

Konferencija „Eksporto kodas: kai taisyklės keičiasi“

Paroda: RINKIS PREKĘ LIETUVIŠKĄ 2021

Data: 2021 spalio 15 d.

Laikas: 12.00–16.30 val.

Vieta: Amfiteatras

Registracija

Jau ketvirtus metus iš eilės, Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai kartu su Eksportuotojų klubu ir Enterprise Europe Network tinklu rengia konferenciją EKSPORTO KODAS. Konferencija skirta įmonių vadovams, eksporto ir marketingo vadovams, vadybininkams ir visiems, besidomintiems eksportu.

.

Šių metų konferencijoje eksportuojančios įmonės dalinsis patirtimi apie darbą pastaraisiais metais, kai „žaidimo taisyklės keitėsi“. Kaip pavyko prisitaikyti prie visų aplinkybių? Kokie sprendimai padėjo išsaugoti įmonių stabilumą ar net atvėrė naujas nišas ir eksporto rinkas?

.

Renginys nemokamas, tačiau registracija būtina. Registruotis čia

Konferencija „Eksporto kodas: kai taisyklės keičiasi“

.

Konferencijos organizatoriai

.

.

.

PROGRAMA

(programa atsisiųsti)

11:30 - 12:00

REGISTRACIJA

MODERATORIUS – PAULIUS AUSMANAS, KIKA GROUP eksporto vadovas

.

„Nuolatiniai pokyčiai ir yra šiandienio verslo variklis. Atpažink. Išanalizuok. Adaptuokis.“

12:00 - 12:10

ĮŽANGA

12:10 - 12:40

Eksportas naujoje realybėje: greitesnė reakcija ir atviresnė komunikacija

JOLANTA PETKEVIČIENĖ, AB „FASA“ pardavimų ir marketingo vadovė

Pasikeitus įprastoms taisyklėms, teko greitai persiorientuoti. Aktyvų dalyvavimą parodose bei vizitus pas klientus reikėjo pakeisti online komunikacija ir bendravimu. Teko maksimaliai sustiprinti marketingą, būti matomesniais nei bet kada anksčiau. Reikėjo daug daugiau pasitikėjimo ir tikėjimo, nes teko nuraminti klientus, kad projektams pandemija netrukdys.

12:40 - 13:10

Ko galima išmokti iš startuolių, dirbančių globalioje rinkoje?

AIVARAS BAKANAS, UAB „Millo Appliances“ bendraįkūrėjas ir pardavimų vadovas

Pardavimų pradžia startuolyje ir šiaip yra sudėtinga. Kaip elgtis, kokias priemones naudoti, kai įprastos sąlygos ir metodai nustoja galioti, kai be valstybinių paramų sustoja net didžiulės įmonės, o iš startuolių vis tiek tikimasi didžiulio augimo ir milžiniškos investicinės grąžos?

13:10 - 13:40

Kontraktinė gamyba – viskas prasideda nuo kokybės

VIKTORAS VOSKA, UAB „Contract Pharma Solutions“ valdybos pirmininkas

Kokybė yra tarptautiškai pripažįstama vertybė. Iki pirmo skambučio veda kokybiškos žinios ir informacija, iki pirmo užsakymo – kokybiškas kliento gaminio ir proceso suvokimas, iki sėkmingo išpildymo – kokybiškas bendravimas su klientais, tiekėjais ir net su konkurentais.

13:40 - 14:10

Eksporto sėkmę kuria teigiamos kliento patirtys

LINAS GUDONAVIČIUS, UAB „Invertus“ direktorius

Jei dar prieš keletą metų vienu iš svarbiausių konkurencingumo faktorių buvo paslaugų kokybės ir palankios kainos santykis, tai šiandien eksporto varikliu tampa bendra partnerystės vizija ir pasitikėjimu grįsti santykiai. Pirkdami mūsų paslaugas klientai moka ne už pigesnius programuotojų darbo resursus, bet už mūsų norą tapti jų verslo, komandos bei organizacinės kultūros dalimi.

14:10 - 15:00

PERTRAUKA

15:00 - 15:30

Pandemija – problema ar galimybė?

MINDAUGAS NAVICKAS, UAB „Teltonika Networks“ pardavimų padalinio vadovas

Pasaulinė pandemija – didelis iššūkis, pakeitęs pasaulinį verslo žemėlapį. Laimėtojus ir pralaimėjusius nulėmė požiūris. Kas matė šį pokytį kaip problemą – pralaimėjo, bet tie, kurie įžvelgė galimybę – augo „kitu tempu“.

15:30 - 16:00

Tvarumas (ne)būtina sąlyga eksporto plėtrai

ŽIVILĖ RAMOŠKIENĖ, UAB „Gerovė“ komercijos direktorė

Tvarumo potencialu pasinaudoja nedaugelis Lietuvos įmonių. Plastikinių pakuočių gamintojas pasidalins savo patirtimi šioje srityje bei eksporto ateities tendencijomis.

16:00 - 16:30

Kai durys užsidaro, atsidaro langas

INDRĖ BARČIŪTĖ, UAB „Choco Group“ eksporto vadovė

Pandemijos realybėje tapome inovatyvūs ir greitesni, o kelią į sėkmingus pardavimus užtikrino faktas, kad šokoladas išliko ta prabanga, kurią vartotojas vis dar gali sau leisti.