Eksporto kodas 2025

Renginiai

Konferencija EKSPORTO KODAS 2025

Paroda: RINKIS PREKĘ LIETUVIŠKĄ 2025

Data: 2025 spalio 10 d.

Laikas: 13:00 - 17:00

Vieta: Kauno Žalgirio arenos Amfiteatras

Registracija

Spalio 10 dieną, jau aštuntus metus iš eilės, Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai kartu su Eksportuotojų klubu ir Enterprise Europe Network tinklu organizuoja konferenciją EKSPORTO KODAS.

Tradiciškai konferencija vyks parodos „Rinkis prekę lietuvišką 2025“ metu. Kaip ir kasmet susitikti „Žalgirio“ arenos amfiteatre eksporto entuziastus ir profesionalus kvies eksportuojančių įmonių atstovai, pasiruošę pasidalinti kaip jų įmonėms sekasi užkariauti pasaulio rinkas, su kokiais iššūkiais tenka susidurti bei kas padeda juos išspręsti. Konferencijos moderatorius – Paulius Ausmanas (KIKA GROUP Eksporto vadovas).

Renginys skirtas įmonių vadovams, eksporto ir marketingo vadovams, vadybininkams ir pan.

Daugiau informacijos el.paštu: irma.taparauskiene@chamber.lt tel.: +370 602 92901.

PROGRAMA

13.00–13.30 REGISTRACIJA

13.30–13.40 SVEIKINIMO ŽODIS

ZIGMANTAS DARGEVIČIUS, Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų prezidentas

JOLANTA PETKEVIČIENĖ, AB „FASA“ direktoriaus pavaduotoja – pardavimų ir marketingo vadovė, Eksportuotojų klubo vadovė

INGRIDA BRAZIŪNIENĖ, Enterprise Europe Network, veikiančio Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose, vadovė

13:40-14:00 Inovacijos atveria naujas galimybes

Inžinerinių įmonių eksporto skatinimui nepakanka vien tik rinkodaros ir aktyvių kontaktų. Pirmiausia reikalingi šiuolaikiški ir inovatyvūs produktai, kurie gali tapti raktu į sėkmę.

Edvardas Kuodis, UAB „Eneka“ direktorius

14:00-14:20 Klaidomis grįstas kelias į Ameriką ir kaip iš jo neišsukti „Trumponomikos“ laikais

Amerikos rinka yra Amerikos rinka. Ir ne šiaip sau – ji yra didžiausia pasaulio rinka ir antros didžiausios pasaulio rinkos nėra. Kelias į ją nebuvo lengvas, bet ir prabėgus dešimtmečiui nuo pirmųjų žingsnių, iššūkiai nepaliauja lydėti.

Skirmantas Nikštelė, UAB „Allive Europe“ įkūrėjas ir vadovas

14:20-14:40 Globalios rinkos: ilgalaikių santykių vertė

Sėkmė gimsta iš ilgalaikių partnerysčių, paremtų pasitikėjimu ir bendru tikslu. Augame kartu su klientais, mokomės vieni iš kitų ir kuriame bendrą ateitį.

Paulius Liutika, AB „ITAB Lithuania“ verslo vystymo projektų

14:40-15:00 Ar poilsis gali būti eksportuojamas? Taip! Kuo įdomus eksportas sveikatinimo ir poilsio sektoriuje? Kaip Lietuvos sanatorijos randa savo vietą Europoje? Sanatorijos kaip turizmo produkto eksporto subtilybės bei „Eglės sanatorijos“ patirtys tarptautinėje rinkoje.

Viltė Liaugodienė, UAB „Eglės sanatorija“ vykdančioji direktorė

15:00-15:20 Šaltibarščių eksportas: kaip tradicinį patiekalą paversti inovacija?

Kai pradėjome gamybą, mums sakė, kad niekam tokių produktų nereikia. Dabar mūsų gaminiai – vieni perkamiausių ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje.  Tradicijos, kokybė ir modernios technologijos leido mums tapti patikima partnere tarptautinėje supermaisto rinkoje.

Gintarė Laucė, UAB „Kvalitetas“ (prekės ženklas „Urbanfood“) direktorė

 15:20-15:40 Eksportas – tai nesibaigianti kūryba  Jeigu norimo gaminio pavyzdį tau atveža užsakovas, labai didelė tikimybė, kad jis jį jau nuvežė ir tavo konkurentams. Sukūrus ir pasiūlius naują gaminį, pardavimo šansai kur kas didesni. Tadas Rimkevičius, UAB „Skinija“ direktorius

15:40-17:00 Neformalus bendravimas / tinklaveika

Programa: PARSISIŲSTI ČIA.