Renginiai
Konferencija EKSPORTO KODAS 2025
Paroda: RINKIS PREKĘ LIETUVIŠKĄ 2025
Data: 2025 spalio 10 d.
Laikas: 13:00 - 17:00
Vieta: Kauno Žalgirio arenos Amfiteatras
Spalio 10 dieną, jau aštuntus metus iš eilės, Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai kartu su Eksportuotojų klubu ir Enterprise Europe Network tinklu organizuoja konferenciją EKSPORTO KODAS.
Tradiciškai konferencija vyks parodos „Rinkis prekę lietuvišką 2025“ metu. Kaip ir kasmet susitikti „Žalgirio“ arenos amfiteatre eksporto entuziastus ir profesionalus kvies eksportuojančių įmonių atstovai, pasiruošę pasidalinti kaip jų įmonėms sekasi užkariauti pasaulio rinkas, su kokiais iššūkiais tenka susidurti bei kas padeda juos išspręsti. Konferencijos moderatorius – Paulius Ausmanas (KIKA GROUP Eksporto vadovas).
Renginys skirtas įmonių vadovams, eksporto ir marketingo vadovams, vadybininkams ir pan.
Daugiau informacijos el.paštu: irma.taparauskiene@chamber.lt; tel.: +370 602 92901.
PROGRAMA
13.00–13.30 REGISTRACIJA
13.30–13.40 SVEIKINIMO ŽODIS
ZIGMANTAS DARGEVIČIUS, Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų prezidentas
JOLANTA PETKEVIČIENĖ, AB „FASA“ direktoriaus pavaduotoja – pardavimų ir marketingo vadovė, Eksportuotojų klubo vadovė
INGRIDA BRAZIŪNIENĖ, Enterprise Europe Network, veikiančio Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose, vadovė
13:40-14:00 Inovacijos atveria naujas galimybes
Inžinerinių įmonių eksporto skatinimui nepakanka vien tik rinkodaros ir aktyvių kontaktų. Pirmiausia reikalingi šiuolaikiški ir inovatyvūs produktai, kurie gali tapti raktu į sėkmę.
Edvardas Kuodis, UAB „Eneka“ direktorius
14:00-14:20 Klaidomis grįstas kelias į Ameriką ir kaip iš jo neišsukti „Trumponomikos“ laikais
Amerikos rinka yra Amerikos rinka. Ir ne šiaip sau – ji yra didžiausia pasaulio rinka ir antros didžiausios pasaulio rinkos nėra. Kelias į ją nebuvo lengvas, bet ir prabėgus dešimtmečiui nuo pirmųjų žingsnių, iššūkiai nepaliauja lydėti.
Skirmantas Nikštelė, UAB „Allive Europe“ įkūrėjas ir vadovas
14:20-14:40 Globalios rinkos: ilgalaikių santykių vertė
Sėkmė gimsta iš ilgalaikių partnerysčių, paremtų pasitikėjimu ir bendru tikslu. Augame kartu su klientais, mokomės vieni iš kitų ir kuriame bendrą ateitį.
Paulius Liutika, AB „ITAB Lithuania“ verslo vystymo projektų
14:40-15:00 Ar poilsis gali būti eksportuojamas? Taip! Kuo įdomus eksportas sveikatinimo ir poilsio sektoriuje? Kaip Lietuvos sanatorijos randa savo vietą Europoje? Sanatorijos kaip turizmo produkto eksporto subtilybės bei „Eglės sanatorijos“ patirtys tarptautinėje rinkoje.
Viltė Liaugodienė, UAB „Eglės sanatorija“ vykdančioji direktorė
15:00-15:20 Šaltibarščių eksportas: kaip tradicinį patiekalą paversti inovacija?
Kai pradėjome gamybą, mums sakė, kad niekam tokių produktų nereikia. Dabar mūsų gaminiai – vieni perkamiausių ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Tradicijos, kokybė ir modernios technologijos leido mums tapti patikima partnere tarptautinėje supermaisto rinkoje.
Gintarė Laucė, UAB „Kvalitetas“ (prekės ženklas „Urbanfood“) direktorė
15:20-15:40 Eksportas – tai nesibaigianti kūryba Jeigu norimo gaminio pavyzdį tau atveža užsakovas, labai didelė tikimybė, kad jis jį jau nuvežė ir tavo konkurentams. Sukūrus ir pasiūlius naują gaminį, pardavimo šansai – kur kas didesni. Tadas Rimkevičius, UAB „Skinija“ direktorius
15:40-17:00 Neformalus bendravimas / tinklaveika
Programa: PARSISIŲSTI ČIA.