Parodoje „Rinkis prekę lietuvišką 2022“ – ir drąsiausi šalies įmonių sprendimai

Kokie mūsų šalies gaminiai labiausiai vertinami Europoje bei pasaulyje? Kokios jų istorijos, laimėjimai ir pasiekimai? Galimybę atrasti geriausius šalyje gimstančius kūrinius, įrenginius bei gastronomijos gaminius spalio 7-9 dienomis sukurs jau keturioliktąjį kartą šalyje organizuojama paroda „Rinkis prekę lietuvišką 2022“. Lankytojų lauks rekordinis skaičius gamintojų bei ypatinga naujiena – tarptautiniu mastu pripažinta ekspozicija, supažindinanti su drąsiomis ir inovatyviomis  Lietuvos dizaino istorijomis.

 

Kasmet paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ sutraukia dešimtis tūkstančių lankytojų, norinčių atrasti ryškiausius, sėkmingiausius ar inovatyviausius lietuviškus gaminius. Pirmąjį spalio savaitgalį į Kauno „Žalgirio“ areną atvykusių lankytojų bei pramonės atstovų lauks ne tik apie tris šimtus šalies gamintojų bei kūrėjų, bet ir šiandienines aktualijas atliepianti renginių, seminarų programa, įtraukiančių iniciatyvų pristatymas bei bene daugiausiai dėmesio sutraukiantys geriausių parodoje pristatomų gaminių konkursas.

„Nuo pat pirmųjų metų paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ puoselėja ypatingą misiją – pristato ir padeda vystyti Lietuvoje kuriamus gaminius bei teikiamas paslaugas, skatina jų vartojimą, didiną jų žinomumą. Tiesa, didelių iššūkių akivaizdoje paroda įgyja dar didesnę reikšmę, kviesdama palaikyti savo šalies gamintojus, vertinti jų meistriškumą ir ugdyti lietuviškumą. Na, o jau dabar matome, jog šiemet galėsime džiaugtis ir rekordu – didžiausiu parodos dalyvių bei kūrėjų skaičiumi“, – sako parodą organizuojančio „Ekspozicijų centro vadovas Erikas Piskunovas.

Kaip ir kasmet, „Rinkis prekę lietuvišką 2022“ vyks kartu su paroda „Mados pasažas 2022“. Trijuose šimtuose parodoje įsikursiančių dalyvių stendų bus eksponuojami bei parduodami Lietuvoje sukurti kosmetikos ir buitinės chemijos, aprangos bei aksesuarų, namų ir interjero detalių, maisto bei gėrimų ir kitų sričių gaminiai.

 

10 dizaino istorijų

Parodos organizatoriai atskleidžia, jog partnerystės su „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ dėka, atvykusius į „Žalgirio“ areną pasitiks ir ypatinga „Stories of Design Innovation“ ekspozicija.

„Tai provokuojančios Belgijos bei Lietuvos dizaino istorijos, pasakojančios kaip įmonės, pasirinkusios nestandartinį kelią ir išdrįsusios kitu kampu pažvelgti į iššūkių sprendimą, kūrybiškai ieškojo išeičių ir sukūrė inovatyvius produktus bei paslaugas, užtikrinusius jų veiklos tęstinumą ir augimą“, – sako „Stories of Design Innovation“ organizatoriai. Tiek parodos „Rinkis prekę lietuvišką“, tiek „Stories of Design Innovation“ tikslas – pristatyti inovatyvius ir nestandartinius Lietuvos įmonių sukurtus produktus bei paslaugas.

Ekspozicijoje parodos „Rinkis prekę lietuvišką“ lankytojai bei dalyviai galės susipažinti su dešimt skirtingų DesignRegio Kortrijk „5×5®“ programos istorijų, iš kurių penkios pasakos išskirtinai tik apie lietuviškų įmonių gaminių dizaino sprendimus. Tarp eksponatų – ir aukščiausią „RedDot“ dizaino apdovanojimą pelnęs sprendimas.

 

Senjorams įėjimas – nemokamas

Spalio 7-9 dienomis „Žalgirio“ arenoje vyksiančios parodos metu lankytojai galės tiek susipažinti su Lietuvos pramonės bei specialistų pasiekimais, tiek išbandyti naujus ir įsigyti labiausiai patikusius gaminius, apsilankyti mados kūrėjų erdvėje „Mados pasažas“.

Įsigyti bilietą galima internetu arba „Žalgirio“ arenos kasose. Senjorams, neįgaliesiems, su „POLA“ kortele bei vaikams iki 10 metų, atvykusiems su suaugusiais, įėjimas – nemokamas.

Parodos programą galima rasti ČIA.